Menü nyitás
+36 70 615 1200
HU | ENG
 

Foglalási Szabályzat


Új vendégként szeretnél hozzánk időpontot foglalni?

Nagyon örülünk, hogy minket választottál szépség rutinodhoz!

Új vendégként szeretnél ELSŐ alkalommal időpontot foglalni kollégáinkhoz, ezért kérjük vedd figyelembe szabályzatunkat, miszerint a RENDELKEZÉSRE ÁLLÁSI DÍJ befizetése után tudjuk csak foglalásodat véglegesíteni. Ez biztosítja számodra a befoglalt időpontodat és kollégáink számára, hogy biztos számíthatunk rád.

Foglalás menete:

1. Készítünk számodra egy feltételes foglalást.
2. Ezt e-mailben kiküldjük számodra - az e-mailben ellenőrizd le a foglalásod adatait és ha minden egyezik, nincs más hátra, mint befizetni az összeget. (Ha 1 órán belül nem kaptad meg az e-mailt, kérjük jelezd felénk, hogy orvosoljuk a problémát!)
3. Sikeres fizetés után SMS-ben és e-mailben visszaigazoljuk a befoglalt időpontodat, a rendelkezésre állási díjat pedig rendszerünk automatikusan a profilodon tárolja.

Rendelkezésre állási díj kifizetése:

KÉSZPÉNZBEN személyesen szalonjainkban

Weboldalunkon keresztül ONLINE KÁRTYÁVAL vagy SZÉP - KÁRTYÁVAL

(online fizetés esetén szükséged lesz kártya adataidra, K&H SZÉP - KÁRTYÁNÁL a bank jelszavadat fogja kérni)

Kérjük figyelj rá, hogy rendszerünk 8 óráig tartja FELTÉTELES foglalásodat, utána automatikusan törlődik. Abban az esetben, ha már nem aktív foglalásod, új időpontért keress meg minket újra.

Bármikor módodban áll időpontodat lemondani vagy áthelyezni:

Ezt akár online időpont törléssel (0-24) egy kattintással is megteheted.

Így csináld:

1. Nyisd meg a foglalást visszaigazoló e-mailt.
2. Kattints a törlés gombra.
3. Jelentkezz be fiókodba és töröld a kívánt időpontot.

Sikeres törlésről e-mailt és SMS-t is küldünk.

24 órán belüli időpont lemondása:

Biztosak vagyunk benne, hogy milliónyi oka lehet annak, hogy 24 órán belül kellett törölnöd az időpontodat, ez bárkivel előfordulhat. Lebetegedtél, lehet a csillagállások nem voltak jók vagy egyszerűen csak megfeledkeztél rólunk.

Viszont mi itt voltunk és vártunk rád, ezért kérjük, legközelebb gondolj ránk és tedd meg ezt 24 órán kívül. Ezzel tudsz segíteni Nekünk, hogy kollégánknak ne legyen kimaradt ideje a lemondásod által. Ebben az esetben rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, mely nem tartalmazza az esetleges anyagköltséget. Ugyanez érvényes, ha időpontodon nem jelensz meg és nem is értesítesz minket.

Időpont áthelyezése másik időpontra 24 órán kívül

Megteheted: telefonon, e-mailben vagy messengeren: hétfőtől szombatig 9:00-20:00

Amire figyelj:

Időpontod törlése/áthelyezése ingyenes, amennyiben ezt legalább 24 órával előbb jelzed felénk. Ilyenkor az általad befizetett összeget automatikusan hozzárendeljük a profilodhoz.

Új időpont foglalásánál az általad befizetett összeget természetesen felhasználhatod!

(Amennyiben a következő időpontodat újra lemondod vagy módosítod, a befizetett összeget semmilyen formában nem áll módunkban visszatéríteni számodra.)

Ha az új időponton nem jelensz meg vagy 24 órán belül, lemondod illetve módosítod, rendszerünk automatikusan felszámolja az általad kihagyott szolgáltatás rendelkezésre állási díját.

(Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg, vagy mondod le az időpontod, hiszen az előző időpontodat már elmulasztottad.)

Törzsvásárlói státusz:

TÖRZSVENDÉGEINKNEK szeretnénk minél több rugalmasságot adni, ezért 1 ÉVEN BELÜL 2 ALKALMAT biztosítunk számukra térítésmentesen 24 órán belüli lemondás/áthelyezés esetén!

A 3. 24 órán belüli lemondásodnál/áthelyezésednél viszont szabályzatunk alapján rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, mely nem tartalmazza az esetleges anyagköltséget.

A rendelkezésre állási díjat lehetőséged van e-mailben ONLINE bankkártyás, SZÉP - kártyás fizetéssel vagy személyesen szalonjaink bármelyikében rendezni.

Ha rendezed az elmaradt szolgáltatás díját, ÚJRA tudsz hozzánk időpontot foglalni.

Korrektségedet megköszönve lenullázódik a lemondásaid száma és tiszta lappal indulsz újra.

Amivel segítünk a lefoglalt időpontodnál:

Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt, előző nap pedig telefonodra SMS-t.

Késés esetén:

Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.

Abban az esetben, ha késésben vagy, kérjük ezt jelezd felénk mihamarabb telefonon, hogy időben tudjunk róla.

- 10 percen belül ügyesek vagyunk, megoldjuk!

Több, mint 10 perces késés esetén:

Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradt időt tudjuk számodra biztosítani.

Fizetéskor kollégáink az általad befoglalt szolgáltatást fogják felszámítani.

Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni, az igénybe vett szolgáltatás árából 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.

Késés esetén, ha a szolgáltatásra már nincsen elég idő:

Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudjuk biztosítani.

Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalunk számodra.

Kollégánk betegsége esetén:

Természetesen velünk is előfordul, hogy szükséges időpontodat módosítani.

Szabályzatunk alapján, úgy tudunk számodra 15 %-os kedvezményt biztosítani, ha az általunk lemondott szolgáltatás nem törlésre, hanem ÁTHELYEZÉSRE kerül.

Ezzel szeretnénk megköszönni rugalmasságodat!

(A kedvezmény automatikusan levonásra kerül, mely a rendelkezésre állási díj összegéből vonódik le, kizárólag erre az áthelyezett foglalásra vonatkozik.)

Garancia:

Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Amire szükségünk van:

- fotó e-mailben (salon@spiritnailspa.hu) vagy messengeren

Üzletvezetőnk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.

FONTOS!

Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!

Üdvözlettel:
Spirit Nail Spa

Ajándékkártya

Spirit Nail Spa ajándékkártya
Ajándékozzon testi-lelki feltöltődést!

Ha különleges élményt szeretne ajándékozni, válassza exkluzív ajándékkártyáinkat, melyeket minden esetben névre szólóan állítunk ki.

Megrendelés