Foglalási Szabályzat
Foglalási szabályzat:
Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt, valamint a szolgáltatás napjának reggelén SMS-t.
Lemondási szabályzatunk ÚJ és online Regisztrált vendégeink számára:
Szolgáltatásainkat 2 alkalommal, FOGLALÁSI DÍJ befizetése után tudjuk véglegesíteni számodra, amely a szolgáltatás igénybevételekor jóváírásra kerül a végösszegből.
A befizetést személyesen vagy az általunk kiküldött emailen keresztül tudod rendezni, így tudjuk biztosítani számodra az időpontot.
Időpont törlése vagy áthelyezése:
Időpontodat 1 alkalommal tudod 24 órán KÍVÜL áthelyeztetni recepciós kollégánkkal TELEFONON vagy személyesen nyitvatartási időben.
E-mail, Facebook, Instagram, Whatsapp és SMS üzenetben NEM áll módunkban időpontodat áthelyezni.
Amennyiben időpontodon 24 órán belül nem számíthatunk/számíthattunk rád, rendszerünk automatikusan felszámolja számodra a lemondási díjat. (betegség esetén is)
IDŐPONT TÖRLÉSE:
1. Visszaigazoló e-mailben
2. Kattints a törlés gombra (piros)
3. Jelentkezz be fiókodba
(e-mail cím, amire a visszaigazoló e-mailt kaptad)
A sikeres törlésről 10 percen belül e-mailt és SMS-t is küldünk!
Lemondási szabályzatunk Törzsvendégeink számára:
24 órán belül 2 alkalommal tudod térítésmentesen áthelyezni vagy törölni az időpontodat 1 éven belül (365 nap).
Ezekről az alkalmakról e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk Téged.
A 3. alkalommal rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, amit be tudsz fizetni ONLINE kártyás fizetéssel.
Amikor a lemondási díj befizetésre kerül, újabb 2 lemondási lehetőséget biztosítunk számodra.
Szabályzatunk BETEGSÉGRE is vonatkozik, hisz 2 alkalommal térítésmentes lemondást biztosítunk Törzsvásárlóink számára.
Ha nem szeretnéd megtéríteni számunkra a lemondott alkalmat, szabályzatunk alapján ÚJ IDŐPONTOT csak foglalási díj befizetése ellenében tudunk biztosítani számodra, amelyet 24 órán belüli lemondás vagy nem megjelenés esetén NEM áll módunkban visszatéríteni számodra.
A Törzsvásárlói árakat továbbra is biztosítjuk számodra.
Ha 1 éven belül (365 nap) nem veszel igénybe szolgáltatást szalonjaink bármelyikében, megszűnik Törzsvásárlói státuszod.
Kollégánk betegsége esetén:
Természetesen velünk is előfordul, hogy kollégánk lebetegszik, minden ilyen esetben értesítünk téged e-mailben és SMS-ben egyaránt. Ha időpontodat áthelyezhetjük, megköszönve rugalmasságodat egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk a lefoglalt időpontod alkalmával, amit rendszerünk automatikusan levon a fizetésnél.
Több, mint 10 perc késés esetén:
Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.
Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradó időt tudjuk számodra biztosítani, ami az esti zárásra is vonatkozik.
Kérjük vedd figyelembe, hogy Kollégáink rendelkezésre álltak, ezért az általad befoglalt teljes szolgáltatást szükséges felszámolnunk.
Ha mi késünk több, mint 10 percet:
Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni, az igénybe vett szolgáltatás árából egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.
ÁFÁS számla igényedet kérlek előre jelezd recepciós koordinátoraink felé!
KÁRTYÁS FIZETÉS:
BARION online kártyás fizetés
shop.a-list.hu
Szép kártya
OTP, MKB, K&H
(a bank jelszavadat fogja kérni)
Garancia:
Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Amire szükségünk van:
- fotó e-mailben (marketing@a-list.hu)
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
FONTOS!
Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!
Üdvözlettel:
A Spirit Nail Spa Koordinátor Csapata
Spirit Nail Spa
Spirit Nail Spa ajándékkártya
Ajándékozz testi-lelki feltöltődést!
Ha különleges élményt szeretnél ajándékozni, válaszd különleges ajándékkártyáinkat, melyeket minden esetben névre szólóan állítunk ki.
Megrendelés