Foglalási Szabályzat
Első alkalommal jársz nálunk?
Nagyon örülünk, hogy minket választottál szépség rutinodhoz!
Új vendégként szeretnél ELSŐ alkalommal időpontot foglalni kollégáinkhoz, ezért kérjük vedd figyelembe szabályzatunkat, miszerint a FOGLALÁSI DÍJ befizetése után tudjuk csak foglalásodat véglegesíteni. Ez biztosítja számodra a befoglalt időpontodat és kollégáink számára, hogy biztos számíthatunk rád.
Új vendégként az első 3 alkalommal kéri rendszerünk a befizetést.
Időpontodat 1 alkalommal tudod áthelyeztetni recepciós kollégánkkal TELEFONON nyitvatartási időben.
Abban az esetben, ha törlöd vagy nem jössz el az időpontodra, a foglalási díjat nem áll módunkban visszatéríteni számodra.
(betegségre is vonatkozik, ha ezt nem jelzed felénk)
IDŐPONT TÖRLÉSE:
1. Visszaigazoló e-mailben
2. Kattints a törlés gombra (piros)
3. Jelentkezz be fiókodba
(e-mail cím, amire a visszaigazoló e-mailt kaptad)
A sikeres törlésről 10 percen belül e-mailt és SMS-t is küldünk!
Időpont áthelyezése 24 órán kívül:
Időpontod törlése vagy áthelyezése díjmentes 24 órán kívül.
Hívj minket nyitvatartási időben!
(SMS, Facebook és Instagram üzenetben nem áll módunkban időpontot
áthelyezni vagy törölni)
Törzsvendégeink és Regisztrált vendégeink 24 órán BELÜLI időpont áthelyezése vagy lemondása:
Biztosak vagyunk benne, hogy milliónyi oka lehet annak, hogy 24 órán belül
kellett áthelyezned vagy törölnöd az időpontodat, ez bárkivel előfordulhat.
Kérjük, legközelebb gondolj ránk és tedd meg ezt 24 órán kívül, ezzel tudod
segíteni munkánkat, hogy kollégánknak ne legyen kimaradt ideje a
lemondásod által.
24 órán belül 2 alkalommal tudod térítésmentesen áthelyezni vagy törölni az
időpontodat 1 éven belül (365 nap).
Ezekről az alkalmakról e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk Téged.
A 3. alkalommal rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk
rendelkezésre állási díját (nem a teljes összeget), amit be tudsz fizetni
ONLINE vagy személyesen a következő látogatásod alkalmával.
Amikor ez befizetésre került, rendszerünk lenullázza a lemondott
szolgáltatásaid számát, így elölről indul az újabb 1 év (365 nap) számodra.
Amennyiben időpontodon nem számíthatunk rád, rendszerünk
automatikusan felszámolja számodra a lemondási díjat, amelyet
befizethetsz online vagy személyesen szalonjainkban.
(betegségre is vonatkozik, ha ezt nem jelzed felénk)
Ha mi mondjuk le 24 órán belül:
Természetesen velünk is előfordul, hogy kollégánk lebetegszik, minden ilyen
esetben értesítünk téged e-mailben és SMS-ben egyaránt. Ha időpontodat
áthelyezhetjük, megköszönve rugalmasságodat egyszeri 15%-os kedvezményt
biztosítunk a lefoglalt időpontod alkalmával, amit rendszerünk automatikusan
levon a fizetésnél.
Több, mint 10 perc késés esetén:
Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.
Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradó időt tudjuk számodra
biztosítani, ami az esti zárásra is vonatkozik.
Kérjük vedd figyelembe, hogy Kollégáink rendelkezésre álltak, ezért az általad
befoglalt szolgáltatást szükséges felszámolnunk.
Ha mi késünk több, mint 10 percet:
Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad
kért szolgáltatást elvégezni, az igénybe vett szolgáltatás árából egyszeri 10%-os
kedvezményt biztosítunk számodra.
Ha nem jelensz meg az időpontodon:
Időpontod van, de nem tudod jelezni felénk, hogy nem tudsz eljönni, esetleg
nem tudod felvenni, ha mi keresünk...Szívből sajnáljuk a helyzetet, azonban
kollégánk itt volt és számított rád, ezért ebben az esetben rendszerünk
szabályzatunk alapján automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre
állási díját, (nem a teljes összeget) amit ONLINE is be tudsz fizetni
weboldalunkon keresztül.
ÁFÁS számla igényedet kérlek előre jelezd recepciós koordinátoraink felé!
KÁRTYÁS FIZETÉS:
Barion online kártyás fizetés
Szép kártya
OTP, MKB, K&H
(a bank jelszavadat fogja kérni)
Amivel segítünk a lefoglalt időpontodnál:
Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt,
valamint aznap telefonodra SMS-t.
Késés esetén:
Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.
Abban az esetben, ha késésben vagy, kérjük ezt jelezd felénk mihamarabb
telefonon, hogy időben tudjunk róla.
- 10 percen belül ügyesek vagyunk, megoldjuk!
Több, mint 10 perces késés esetén:
Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradt időt tudjuk számodra
biztosítani.
Fizetéskor kollégáink az általad befoglalt szolgáltatást fogják felszámítani.
Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad
kért szolgáltatást elvégezni,
az igénybe vett szolgáltatás árából 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.
Késés esetén, ha a szolgáltatásra már nincsen elég idő:
Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudjuk
biztosítani.
Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalunk számodra.
Kollégánk betegsége esetén:
Természetesen velünk is előfordul, hogy szükséges időpontodat módosítani.
Szabályzatunk alapján, úgy tudunk számodra 15 %-os kedvezményt biztosítani,
ha az általunk lemondott szolgáltatás nem törlésre, hanem ÁTHELYEZÉSRE
kerül.
Ezzel szeretnénk megköszönni rugalmasságodat!
(A kedvezmény automatikusan levonásra kerül, mely a rendelkezésre állási díj
összegéből vonódik le, kizárólag erre az áthelyezett foglalásra vonatkozik.)
Garancia:
Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást
kérni.
Amire szükségünk van:
- fotó e-mailben (peoplemanager@a-list.hu)
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
FONTOS!
Abban az esetben, ha az online platformok valamelyikén szalonunkat
bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban
biztosítani!
Üdvözlettel:
A Spirit Nail Spa Koordinátor Csapata
Spirit Nail Spa

Spirit Nail Spa ajándékkártya
Ajándékozz testi-lelki feltöltődést!
Ha különleges élményt szeretnél ajándékozni, válaszd különleges ajándékkártyáinkat, melyeket minden esetben névre szólóan állítunk ki.
Megrendelés